تبلیغات
ماهنامه اندام زیبا - راز آرنولد شوراتزگر برای ساختن پیک افسانه ای
تبلیغات
آخرین مطالب
لینکستان
امكانات جانبی
 

برای درج تبلیغات با ایمیل زیر تماس بگیرید

hosein_varse@yahoo.com

راز تو برای ساختن پیک افسانه ای در بازوهایت چه بود؟

راز آرنولد شوراتزگر برای ساختن پیک افسانه ای


من بارها و بارها تکنیکی را که برای کمک به توسعه پیک جلوبازوهایم استفاده میکردم را شرح داده ام بنابراین دیگربعنوان یک راز به شمار نمی اید چرخش کامل ساعد و مچ دست به سمت خارج در طول اجرای جلو بازو با دمبل (در حرکت با هالتر )

چرخش کامل دست باعث می شود سرخارجی دو سر بازو بطور سخت تری وارد عمل شود پیک جلو بازو را تقویت کردده و گردی کاملی را در دوسر بازو ایجاد کند که بخصوص وقتی فیگور جفت بازو از پشت را اجرا می کردم به خوبی جلب توجه میکرد وقتی هر حرکت جلوبازویی را با دمبل انجام می دهید بصورت ایستاده نشسته خوابیده روی شیب مثبت یا بطور تک خم و تمرکزی در حالی شروع کنید که دستهای شما در حالت خنثی است و سپس همزمان با اجرای تکرار و بالا بردن وزنه مچ دست را به سمت خارج بچرخانید
حدود ۵سانتیمتر مانده به بالای دامنه چرخش بازهم بیشتری در مچ دست اعمال کنید بطوریکه انگشت کوچک شما بالاتر از شست دستتان قرار گیرد و با قدرت جلوبازوی خود را تحت تنش قرار دهید سوزش ناشی از این انقباظ بسیار شدید است ولی ارزشش را دارد این کار را در هر تکرار از هر حرکتی که با دمبل اجرا میکنید انجام می دهید و خواهید دید که در دراز مدت تفاوت زیادی در توسعه عضلات جلو بازوی شما حاصل خواهد شد علاوه بر این چرخش اجازه دهید دمبل کمی به سمت عقب کشیده شود برای اینکه به انقباظ قوی تری در جلوبازویم دست یابم اغلب افراد حرکات جلوبازو را طوری شروع میکنند که مچ دست هایشان صاف است سپس مچ خود را همزمان با حرکت وزنه به سمت بالا به سمت شانه هایشان جمع می کنند برای اینکه حرکت را آسانتر انجام دهند
این مسئله باعث میشود تا کارایی اخرین بخش از حرکت از بین برود یعنی همان جایی که پیک جلوبازو باید تحت بیشترین فشار قرار گیرد ولی وقتی من حرکات جلوبازو را اجرا میکردم اجازه می دادم دمبلها روی پنجه دستهایم حفظ شود که در نتیجه بتوانم مچ دستم را در طول تمام هر تکرار در موقعیت صافی حفظ کنم نه اینکه مشابه انچه معمولا می بینید شکستگی در آن ایجاد کنم این حالت اهرم مانند بهتری برای بازوها آن ایجاد کنم

راز آرنولد شوراتزگر برای ساختن پیک افسانه ای

این حالت اهرم مانند بهتری برای بازوها ایجاد کرده و این اطمینان را بوجود می اورد که حتی در بالاترین بخش از دامنه وزنه با دخالت ساعد مورد پشتیبانی قرار نگیرد تنش روی جلوبازوهایم حفظ شود و بتوانم در بالای دامنه انقباض سختی بر دو سر بازویم اعمال کنم و البته در تمام مدت روی چرخش مچ و ساعدم تاکید داشتم
تقلب در برخی از تکرارهای جلوبازو با هالتر به آرنولد کمک کرد تا به حجم بیشتری در جلوبازویش دست یابد ولی چرخش مچ و ساعد در حرکات با دمبل بود که باعث شد به چنان پیک و کیفیتی در بازوهایش دست یابد
تمرین جلوبازوی آرنولد با تمرکز بر پیک دو سر بازو

حرکت                                     ست             تکرار
جلوبازو ایستاده با هالتر              ۵                  ۶-۸
جلوبازو ایستاده با دمبل تک تک    ۵                 ۸-۱۰
جلوبازو لاری با هالتر                  ۵                 ۸-۱۰
جلوبازو با دمبل تک خم              ۴                ۱۰-۱۲





ن :
ت : شنبه 26 مهر 1393
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
BHW پنجشنبه 31 فروردین 1396 03:21 ق.ظ
I think this is among the most vital info for me. And i'm glad reading your article.
But want to remark on few general things, The site style is perfect, the
articles is really excellent : D. Good job, cheers
manicure دوشنبه 21 فروردین 1396 05:58 ب.ظ
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew
of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter
updates. I've been looking for a plug-in like this for
quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this.
Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your
blog and I look forward to your new updates.
BHW جمعه 11 فروردین 1396 02:44 ق.ظ
That is really attention-grabbing, You are an excessively skilled blogger.
I've joined your feed and look ahead to in quest of more of your
magnificent post. Additionally, I have shared your web
site in my social networks
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
 
موضوعات
صفحات
آرشیو مطالب
برچسب ها
امكانات جانبی